- Ξεχωρίζουμε τις εγκλίσεις του ρήματος
- Χρησιμοποιούμε σωστά και κλίνουμε θηλυκά ουσιαστικά σε -ος και επίθετα σε -ης, -ης, -ες
-Κάνουμε επανάληψη στα αριθμητικά
Κάνουμε επανάληψη στα επιρρήματα
-αφηγηματικά κείμενα
-περιγραφικά κείμενα
![](http://3.bp.blogspot.com/-Jsrrtnop95Q/UCPzyUPDXrI/AAAAAAAAEsM/dKnXNTOekGk/s200/MATIW.png)
Τα νεοκλασικά κτίρια του Πειραιά
![]() |
πηγή: Η φωνή των Πειραιωτών |
![](http://3.bp.blogspot.com/-M1U7UI4aL70/T9Wr8wZn1hI/AAAAAAAAwZs/gAHN0LQamHQ/s200/IMG_2389.jpg)
κάνε κλικ να δεις
Ενικός αριθμός |
η οδός
της οδού
την οδό
οδέ
|
η ψήφος
της ψήφου
την ψήφο
ψήφε
|
η μέθοδος
της μεθόδου
τη μέθοδο
μέθοδε
|
Πληθυντικός αριθμός
οι οδοί
των οδών
τις οδούς
οδοί
|
οι ψήφοι
των ψήφων
τις ψήφους
ψήφοι
|
οι μέθοδοι
των μεθόδων
τις μεθόδους
μέθοδοι
|
Τα επίθετα - δασκάλα ΒΜ
Ενικός αριθμός |
ο συνεχής
του συνεχούς
το συνεχή
-
|
η συνεχής
της συνεχούς
τη συνεχή
-
|
το συνεχές
του συνεχούς
το συνεχές
-
|
Πληθυντικός αριθμός |
οι συνεχείς
των συνεχών
τους συνεχείς
-
|
οι συνεχείς
των συνεχών
τις συνεχείς
-
|
τα συνεχή
των συνεχών
τα συνεχή
-
|
1.
Κλίση επιθέτων σε
–ύς, -ιά, -ύ
Ενικός αριθμός |
||
ο βαρύς
του (βαριού)
το βαρύ
βαρύ
|
η βαριά
της βαριάς
τη βαριά
βαριά
|
το βαρύ
του (βαριού)
το βαρύ
βαρύ
|
Πληθυντικός αριθμός |
||
οι βαριοί
των βαριών
τους βαριούς
βαριοί
|
οι βαριές
των βαριών
τις βαριές
βαριές
|
τα βαριά
των βαριών
τα βαριά
βαριά
|
2.
Κλίση επιθέτων σε
–ύς, –εία, -ύ
Ενικός αριθμός |
||
ο ταχύς
του (ταχέος)(ταχύ)
τον ταχύ
ταχύ
|
η ταχεία
της ταχείας
την ταχεία
ταχεία
|
το ταχύ
του ---
το ταχύ
ταχύ
|
Πληθυντικός αριθμός |
||
οι ταχείς
των ταχέων
τους ταχείς
ταχείς
|
οι ταχείες
των ----
τις ταχείες
ταχείες
|
τα ταχέα
των ταχέων
τα ταχέα
ταχέα
|
Ενικός αριθμός |
ο θαλασσής
του θαλασσιού
το θαλασσή
-
|
η θαλασσιά
της θαλασσιάς
τη θαλασσιά
-
|
το θαλασσί
του θαλασσιού
το θαλασσί
-
|
Πληθυντικός αριθμός |
οι θαλασσιοί
των θαλασσιών
τους θαλασσιούς
-
|
οι θαλασσιές
των θαλασσιών
τις θαλασσιές
-
|
τα θαλασσιά
των θαλασσιών
τα θαλασσιά
-
|
Ας ξαναθυμηθούμε τα επιρρήματα
![](http://2.bp.blogspot.com/_bHHCUpWFX3E/TLyKM-mTnpI/AAAAAAAABzM/Zs4d7CWHimY/s640/%CE%95%CF%80%CE%B9%CF%81%CF%81%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B12.png)
![](http://3.bp.blogspot.com/_vMY2ebICqo0/S1YwcdKNBrI/AAAAAAAABk8/mRRwaiPwr-A/s640/202-211_Seite_08.jpg)
ΑΣΚΗΣΗ
ΣΧΗΜΑΤΑ ΛΟΓΟΥ Ασκήσεις στον υπολογιστή
![](http://3.bp.blogspot.com/_GRUl8pV3_Cc/TCXqrqSdqzI/AAAAAAAACAw/qkrBBcTvaY8/s1600/%CF%83%CF%87+%CE%B1%CF%86%CE%B7%CE%B3%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D.jpg)
![](http://1.bp.blogspot.com/_GRUl8pV3_Cc/TCSX_ll0ozI/AAAAAAAAB_I/1hP9JzJVt08/s640/%CE%95%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B111.jpg)
και τώρα ας δούμε
πώς περιγράφουμε ένα χώρο
![](http://3.bp.blogspot.com/_GRUl8pV3_Cc/TCb-1UfBGhI/AAAAAAAACBA/jYcfXRW52Ro/s640/%CF%83%CF%87%CE%B5%CE%B4+%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%BF%CF%85.jpg)
Το θέμα μας θα το διαλέξουμε από το μάθημα της ιστορίας. Θα ξαναδούμε το κολοσσαίο της Ρώμης και θα το περιγράψουμε, . Θα σας βοηθήσει και το παραπάνω σχεδιάγραμμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου